sábado, 5 de noviembre de 2011

Solo pido eso.

QUERO que me digas todos os putos días se fai falta o moito que me queres. Canto te importo. Se pensas moito en mín. Que te pos celoso. Que non me queres perder. Que se nos enfadamos o rato te pos mal. Que te preocupas min. Que non hay un día en que non me mires o perfil. En que son a tua vida enteira. En que cando nos despedimos xa me botas de menos. Que farías calquer cousa por min. Que non che importa nadie máis ca eu. Que solo tes ollos para EvaVázquez Grille. Que nunca conociches a alguén como me. Que son única. Quero que me dediques miles de estados, entradas, cancións que me digan o que sintas. Que me mandes un sms as catro da mañan decindome que me queres mais que a nadie. Que morres por verme, por tocarme, por collerme da man, por abrazarme forte, por bicarme. Que me digas "Para siempre", un sí que é para siempre. Que unha imagen, unha palabra, un lugar, algo que con solo miralo  me recordes. Que che entregue unha pulsera, un collar, un anel o que sea, que darías a vida por el, que fora tan importante como a vida misma. Quero que me QUEIRAS máis que a nada, por encima de todo.
Porque quero que sepas que todo o que che pido é todo o que sinto por tí.

No hay comentarios:

Publicar un comentario