sábado, 3 de diciembre de 2011

Felicidades.

Non son moi boa felicitando a xente nin moito menos facendo tablóns pero bueno que decirvos?:)
As miñas xemeliñas:

-Ruth: Pois que decir de ti cariño, pois que espero pasar moitos máis momentos de vergonza ajena o teu lado. Que espero que algún día me enseñes a nadar en Tapia como me dis sempre, que (non) me despelotes máis diante de alguen ¬¬, que espero ducharme de novo contigo, que nos estresemos xuntas en Matemáticas, que nos preguntemos unha a otra a tabla de multiplicar e que nos mandemos a merda unha a outra porque non nos acordamos da resposta, que nos boten sempre a bronca ser facer nada, que volva a ver contigo a pelicula de El diario de Britney Jonhs (ou como se escriba), que me contes as tuas "cousas" -.-, que me expliques sempre as duas que teño sobre .. xD Que me collas no colo como sempre o fas e bueno non vou contar máis a nosa vida privada.

-Alba: A miña Ardilliña da alma, meu corazón jaja Sabías que un Grillo e unha Ardilla son un peligro xuntas? E máis se son femia e macho xD Bueeeeeno amool de adolescencia, que quero volver durmir contigoo! Ains se me acordo apachugadas na túa cama e en Berska cando fomos os probadores e nos colamos xuntas e empezamos a quitarnos fotos algo tal y tal xP E as nosas paranoias de actuar como Bella e Edward, cando mordes ¬¬ e rabuñas GATA QUE ERES UNHA GATA . Pero bueno supoño que estas cousas forman parte de miña vida :) e non me queixo de telas.

Bueno putillas que espero ter máis 6 de diciembres o voso lado e que teña que facer funcionar as miñas neuronas tan valiosas para facervos un tablóón.
OsQuiiero L.♥

No hay comentarios:

Publicar un comentario